Kurssit ja ryhmät

Kaikissa ryhmissä voi käydä kokeilemassa maksutta ennen aloittamispäätöstä

• Muksupandat U7

Muksupandat on 5-7 -vuotiaiden oma ryhmä, jossa harjoitellaan judon perustaitoja ja liikunnallisia perustaitoja pelein ja leikein. Muksupandoissa käytetään judogia eli judopukua. Muksupandat voivat suorittaa vyöhön natsoja, mutta keltaisen vyön suorittamisen alaikäraja on 7- vuotta. Huoltajan kanssa pestään kädet ja jalat ennen harjoitusta.

RYHMÄ TÄYNNÄ. KYSY PERUUTUSPAIKKOJA info@kaarinanJudoseura.fi

• Junnupandat U9

Junnupandat U9 on 7-9- vuotiaiden oma peruskurssiryhmä, jossa harjoitellaan liikunnan perustaitoja, judon perustaitoja, kilpailemisen ja kamppailemisen alkeita, sekä otetaan ensiaskeleita urheilijan polulla. Ryhmässä edistymistä seurataan natsakokeilla ja vyökokeilla. Ryhmä harjoittelee kilpailemista seuran omissa salikisoissa ja Startticupeissa.

UUSI RYHMÄ

Tästä mukaan Junnupandat U9

• Junnupandat U11-U13 aloittelijat

Junnupandat aloittaa syksyllä 2024 ja on judon peruskurssi lapsille..

Junnupandat on judoryhmä 9-12 vuotiaille, jossa harjoitellaan judoa, monipuolisia liikuntataitoja, kilpajudossa tarvittavia taitoja, sekä otetaan ensiaskelia urheilijan polulla. Junnupandoissa edistymistä seurataan natsakokeilla ja vyökokein.

Tästä mukaan Junnupandoihin

• Junnupandat U11-U13 jatko

Junnupandat jatko on judoryhmä 8-12 vuotiaille, jossa harjoitellaan judoa, monipuolisia liikuntataitoja, kilpajudossa tarvittavia taitoja, sekä otetaan ensiaskelia urheilijan polulla. Junnupandoissa edistymistä seurataan natsakokeilla ja vyökokeissa..

Junnupandat jatko- ryhmän junioreilla on judokokemusta jo aikaisemmin ja he ovat jo edistyneet vyökokeissa. Junnupandat- ryhmä käy harjoittelemassa kilpailemista omissa salikisoissa ja sopivan tasoisissa juniorikilpailuissa. Junnupandat osallistuvat myös aktiivisesti alueleiritoimintaan. Kilpaileminen on vapaaehtoista

Jos olet harrastanut aikaisemmin judoa, voit tulla mukaan Junnupandat jatko -ryhmään

Tästä mukaan Junnupandoihin

• Judon peruskurssi nuorille U15 U18 U21 ja aikuisille

Peruskurssilla pääset tutustumaan judoon lajina ja opit kaatumaan heitoista oikein ja turvallisesti. Kurssilla opitaan tekemään judoheittoja taitojen karttuessa, sekä mattojudon perusteita. Lisäksi harjoitellaan kamppailemista. Peruskurssilla kohotetaan myös kuntoa, tasapainoa, kehonhallintaa ja liikkuvuutta.

Peruskurssin jälkeen on mahdollista siirtyä Karhuryhmään (kilpa & harrastejudo)

Tästä mukaan judon peruskurssille

• Karhuryhmä U15 U18 U21 (Kilpa- & harrastejudo)

Yli 12- vuotiaiden ryhmässä harjoitellaan judon perustaitoja, judon kilpailutekniikkaa ja taktiikkaa, sekä monipuolisia liikuntataitoja ja hyvinvoivan urheilijan elämää psyykkisen ja fyysisen valmennuksen keinoin.

Lisäksi harjoitellaan kilpailemista sopivan tasoisissa kilpailuissa ja osallistutaan aktiivisesti alueleiritoimintaan ja tehostamispäiviin.

Edistymistä seurataan välikokeilla eli natsakokeilla , sekä vyökokeilla. Ryhmän judokat voivat itse päättää haluavatko panostaa kilpajudoon, vai harrastejudoon. .

Osa ryhmän nuorista kilpailee aktiivisesti ja osallistuu U13-U15 ja U18 tehostamisleiripäiviin Urheassa

Tästä mukaan Karhuryhmään

OLE YHTEYDESSÄ info@kaarinanjudoseura.fi

• NiceJudo

Tämä ryhmä on judokokemusta omaaville, sekä aloitteville aikuisille, jotka haluavat treenata hyvänmielen porukassa. Treeneissä keskitytään judon lisäksi monipuolisesti kehonhallintaan, tasapainoon ja liikkuvuuteen.

Erinomainen ryhmä palata takaisin judon pariin, jos aktiivisista treenivuosista on kulunut aikaa ja mieli kaipaa takaisin tatamille. Tässä ryhmässä on aikuisten mahdollista myös aloittaa judoharrastus.

Harjoitukset kerran viikossa. Lisäksi voit käydä muissa sopivissa harjoituksissa ja osallistua FitJudo-kurssille ilman lisämaksua.

Tästä mukaan NiceJudoon

KURSSILLE VOIT TULLA MUKAAN YMPÄRI VUODEN.

Syksyn aloitus 2.9.2024

• FitJudo-kuntoilua ilman kontaktia

FitJudo on kurssi, jossa harjoitellaan judonomaisia liikkeitä, treenataan liikkuvuutta, tasapainoa ja lihaskuntoa koulutettujen FitJudo-ohjaajien vetämänä.

SYKSY 2024 FitJudo tauolla tilan puutteen vuoksi

Tästä mukaan FitJudoon

• SUOMISPORT- ohje ilmoittautumiseen

Käytännön toimenpiteet:
    Suomisport-järjestelmään kirjaudutaan nettiosoitteessa www.suomisport.fi ja annetaan joko sähköpostitunnus tai mieluummin kännykkänumero, jolla voidaan ottaa vastaan kirjautumisessa tarvittava linkki tai koodi riippuen kumpaa tapaa käyttää. Jokaisen on sitten kirjattava omat tietonsa järjestelmään luodakseen oman profiilin. Henkilö voi perustaa myös lapsilleen ja muille huollettavilleen Suomisport-tilit suoraan omalta tililtään. Oheisen linkin takaa löydät tarkemmat ohjeet oman tilin luomiseen: Oheisen linkin takaa löydät tarkemmat ohjeet oman tilin luomiseen: