Tietoa Kaarinan Judoseurasta

Kaarinan Judoseura ry perustettiin keväällä 2022, jotta judon harrastaminen olisi entistä monipuolisempaa Kaarinassa. Erityisen lähellä kaarinalaista judosydäntä ovat lapsiperheet, sekä koko perheen liikunnan mahdollistaminen judon parissa. Judosydän sykkii vahvasti myös kilpa— ja harrastejudolle, käsittäen kaikenikäiset ja -tasoiset judokat. Seuran tavoitteena on tarjota perinteistä judoa modernilla otteella ja seuran motto on: “ Lempeästi vahva”

Kaarinan Judoseurassa on harrastaja keskiössä ja noudatamme yhdenvertaisuuden periaatetta ja avoimuutta seuratoiminnassa. Valmennustyylinä on nykyaikainen urheilijalähtöinen valmennus, jossa tuloksia tärkeämpää on kilpailijan ja harrastajan kasvaminen, sekä kehittyminen ihmisenä, judon harrastajana ja urheilijana.

Kaarinan Judoseura ry on Suomen Judoliitto ry:n jäsenseura ja se kuuluu Judoliiton Lounais-Suomen aluetoimintarinkiin. Seurassa on koulutettuja ja kokeneita valmentajia ja ohjaajia, joilla on pitkä kokemus niin harraste-, kuin kilpajudosta.

Kaarinan Judoseura ry toivoo seuran muodostuvan osaksi sekä Suomen, että kansainvälistä judoperhettä ja seuran jäsenistöstä muodostuvan oma yhteisönsä kaikenikäisille kaarinalaisille judokoille.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Kaarinan Judoseura ry:n toimintaan!