Valmentajat ja ohjaajat

Kaarinan Judoseurassa pidetään tärkeänä, että harrastaja voi urheiluseurassa hyvin henkisen ja fyysisen j hyvinvoinnin näkökulmista tarkasteltuna. Valmennuksessa on käytössä urheilijalähtöinen asenne, jossa tunnistetaan urheilijat yksilöinä, tuetaan heidän itsenäisyyttään ja vahvistetaan päätöksentekotaitoja, sekä annetaan mahdollisuus kuulua mukavaan yhteisöön. Oppiminen tapahtuu ilon kautta ja harrastaja saa luoda itse omat tavoitteensa judossa.

Kaarinan Judoseurassa valmennus pohjautuu myös vahvasti judon moraalisääntöihin. Näistä voit lukea lisää: Judon arvot ja moraalikoodi

Judo.fi judon arvot

Kaarinan Judoseuran valmentajilla ja ohjaajilla on eriasteisia koulutuksia. Kaikki valmentajat ja ohjaajat ovat suorittaneet Nuori Mieli- urheilussa verkkokoulutuksen ja Vastuullinen valmentaja-verkkokoulutuksen syksyyn 2023 mennessä.

• Ansku Paavilainen

Liikunnan ja urheiluvalmennuksen asiantuntija YAMK. Master of Sports Studies

Kuntoutuksen ja liikunnan asiantuntija Yamk

Liikunnan ja valmennuksen ammattitutkinto, valmentaja

Lounais-Suomen Judoliiton aluepäällikkö

VOK1 ja VOK2 -tason ohjaaja

Kaarinan Judoseura ry varapj.

• Anu Kallio

Kaarinan Judoseura ry puheenjohtaja

FitJudo-ohjaaja

FitJudo

• Sonja Salminen

Kaarinan Judoseura ry :n sihteeri

VOK 2 (lapset ja nuoret)

Muksujudo-ohjaaja

• Johanna Simola

NiceJudo- ohjaaja, FitJudo-ohjaaja

Judojunnut, Kilpajunnut

• Salome Salonen

Fysioterapeutti

Kuntoutuksen ja liikunnan yamk- opiskelija

FitJudo-ohjaaja

• Kai Löf

• Henriikka Jyväs

• Mikko Nikkanen

VOK 1

Muksupandat,Pikkupandat

• Teemu Laaksonen

• Valtteri Vainio

Aikuisten ja nuorten peruskurssi

• Valmentajaksi/ ohjaajaksi Kaarinan Judoseuraan?

Jos olet kiinnostunut judoryhmien ohjaamisesta/ valmentamisesta nykyaikaisessa ja eteenpäin menevässä judoseurassa, ole yhteydessä info@kaarinanjudoseura.fi. Omaat aikaisempaa judokokemusta, mutta arvostamme myös valmennuskokemusta muista lajeista.

Valmentamisesta ei makseta palkkaa. #rakkaudestalajiin