Vakuutus ja lisenssi

Kaarinan Judoseuran jäseniä ei ole vakuutettu tapaturmien varalta Kaarinan Judoseuran puolesta.

Kaarinan Judoseura ry on Suomen Judolitto ry:n jäsenseura. Suomen Judoliitto ry:n jäsenseurojen jäsenillä tulee olla voimassa oleva lisenssi, jotta on mahdollista osallistua Suomen Judoliitto ry :n alaiseen toimintaan.

Harrastusta valitessasi, huomioithan, että judo on täyskontaktilaji. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka harjoitus olisi kuinka hyvin suunniteltu ja ohjattu, aina voi silti tulla kolhuja kamppaillessa. Tästä syystä jokainen Kaarina Judoseuran ry :n jäsen hankkii itselleen, tai huoltaja ostaa huollettavalleen Suomen Judoliiton lisenssin Suomisportin verkkokaupasta. Suomen Judoliiton lisenssi sisältää kattavan urheiluvakuutuksen.

FitJudon harrastajilta ei vaadita lisenssiä, mutta sen voi halutessaan ostaa.

.Lisätietoa lisenssistä ja vakuutuksesta

Lisenssien hinnat kaudelle 1.8.2024- 31.7.2025

0-7 vuotiaat vuosi 67€

8- vuotiaat ja vanhemmat vuosi 154€

0-7 vuotiaat puoli vuotta 46€

8 vuotiaat ja vanhemmat puoli vuotta 96€

Lisäturva 350€

Omavastuu 200€

Lisenssin ostaminen

Ohjeet maksuista

Suomisport

Suomen Judoliitto otti 1.9.2017  käyttöönsä uuden urheilujärjestöjen lisenssi- ja jäsenrekisterijärjestelmän Suomisport. Siitä lähtien seurojen ja Judoliiton välinen maksuliikenne hoidetaan Maksuturva Oy:n kautta verkkokauppaperiaatteella: jäsenyydet ja muut tuotteet valitaan netistä ja maksetaan netin kautta. Maksutapoja on monia, mutta yleisimpiä lienevät verkkopankkien kautta tapahtuvat maksut.

Ikävä kyllä järjestelmä ei tarjoa mahdollisuutta maksaa useampia maksuja kerralla, vaan perheen jokaisen jäsenen liittyminen ja maksutapahtuma on tehtävä erikseen. Liikuntasetelit tai käteinen eivät kelpaa maksuvälineeksi.

Osta Judoliiton lisenssi. Tarkista etukäteen, minkä lisenssin ostat. Vakuutus on voimassa seuraavana päivänä. Lisenssi on kaikille pakollinen.

Judoliiton lisenssit

OHJE JUDOLIITON LISENSSIN MAKSAMISEEN SUOMISPORT-PALVELUSSA:

• Mene osoitteeseen suomisport.fi tai avaa Suomisport-app puhelimestasi.

• Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.

• Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.

• Klikkaa sivun valikosta Ostamaan

• Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin

• Valitse: Itselleni tai Lapselleni

• Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto), klikkaa tästä

• Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen) Katso alta sopivat lisenssit!

• Valitse seura: Kaarinan Judoseura

• Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus 112 € on vapaaehtoinen)

• Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, Judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus.)

• Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti)

• Vakuutuksesi astuu voimaan seuraavana päivänä